مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 دی 1394 ساعت 10:312016-01-10اقتصادي

مادورو دو وزارتخانه جدید در ونزوئلا تاسیس می کند


رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که دولت ونزوئلا قصد دارد برای بالا بردن قدرت تولید در این کشور، دو وزارتخانه جدید احداث کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته اعلام کرد که برای بالا بردن قدرت تولید در این کشور و در راستای سیاست های اقتصادی جدید دولت ونزوئلا، دو وزارتخانه جدید به جمع وزارتخانه های این کشور آمریکای جنوبی اضافه می شود.

وی در این رابطه عنوان کرد: در حال حاضر دو وزارتخانه تحت عنوان وزارت ماهیگیری و آبزی پروری در استان کومانا و وزارت کشاورزی و زمین داری در استان باریناس در ونزوئلا در حال تأسیس هستند.

مادورو در ادامه تصریح کرد: ما امسال بیش از هر چیز در زمینه مسائل اقتصادی و برنامه های تولیدی کار و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم در برابر طوفان اقتصادی که جهان را تحت تأثیر قرار داده است، ایستادگی کنیم.

رییس جمهور ونزوئلا افزود: ما همچنین در نظر داریم که با شرکت های عمومی و خصوصی رابطه تجاری برقرار کنیم و با ایجاد راهبردهای جدید، ونزوئلا را در بخش پرورش ماهی تقویت کنیم.

از سوی دیگر، سونیا ریبرو سخنگوی شورای ریاست جمهوری در امور ماهیگیران نیز عنوان کرد: اولین بار است که صنعت ماهیگیری در ونزوئلا به این شکل مورد توجه قرار می گیرد؛ نکته مهم در این زمینه آن است که ما دلال ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو دو وزارتخانه جدید در ونزوئلا تاسیس می کند

مادورو دو وزارتخانه جدید در ونزوئلا تاسیس می کند