مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 دی 1394 ساعت 16:512016-01-11ورزشي

مهدی هاشمی تحت جراحی با بیهوشی کامل قرار گرفت/احتمالا علیزاده در جریان نیست


در حالی که محمود علیزاده وکیل مهدی هاشمی دلیل بستری شدن موکلش را آسیب دیدگی در هنگام ورزش اعلام کرد اما ابوالمعالی دیگر وکیل مهدی هاشمی دلیل بستری شدن را خارج کردن یک غده از بدن وی دانست.

- یک منبع آگاه قضایی در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم"، با تأیید خروج مهدی هاشمی از زندان اوین و بستری شدن در مرکز درمانی گفت: مهدی هاشمی پس از اینکه از زندان خارج شده هنوز به زندان برنگشته است.

وحید ابوالمعالی یکی از وکلای مهدی هاشمی با بیان اینکه اظهار محمود علیزاده درباره علت خروج مهدی هاشمی از زندان صحیح نیست گفت: احتمالا آقای علیزاده یا در جریان نبودند یا خواستند ملاحظه چیزی بکنند.

موضوع شکستگی پای مهدی هاشمی مربوط به 4 هفته قبل بوده است که همان موقع به بهداری زندان مراجعه کرد و بهداری هم با آتل پای وی را بست.

مهدی تا قبل از بیماری اخیر هم با عصا در زندان تردد می کرد.

وی ادامه داد: مهدی هاشمی در زندان آزمایش هایی را انجام داد که بهداری ناجا با مشاهده نتیجه این آزمایش ها موضوع کاملا جدی است و مهدی هاشمی باید تحت نظارت برای انجام آزمایش های بیشتر و انجام جراحی تشخصیصی به بیمارستان منتقل شود.

مهدی هاشمی به همراه مأمور زندان به مرکز درمانی منتقل شد و بعد از عمل آندوسکوپی که دیروز انجام شد، صبح امروز هم یک عمل جراحی با بیهوشی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهدی هاشمی تحت جراحی با بیهوشی کامل قرار گرفت/احتمالا علیزاده در جریان نیست

مهدی هاشمی تحت جراحی با بیهوشی کامل قرار گرفت/احتمالا علیزاده در جریان نیست