مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 14:112016-01-13اقتصادي

مادورو حامیانش را به مقابله با بی نظمی های مجلس ونزوئلا فراخواند


رسانه پرویی ال کمرسیو گزارش داد که رییس جمهور ونزوئلا طرفداران حزب حاکم را به مقابله با بی نظمی های مجلس ملی این کشور فراخوانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته از طرفداران حزب حاکم خواست که برای مقابله با بی نظمی هایی که اپوزیسیون ونزوئلا در مجلس این کشور به وجود آورده و همچنین در راستای رویارویی با طوفان اقتصادی که به علت کاهش قیمت نفت در ونزوئلا به وجود آمده است، با یکدیگر متحد شوند.

مادورو در واکنش به سوگند خوردن 3 نماینده متخلف استان آمازون که به اتهام ارتکاب به تخلفات انتخاباتی مورد پیگرد قانونی قرار دارند و بنا به دستور دادگاه عالی ونزوئلا حق ورود به مجلس این کشور را ندارند، عنوان کرد: مجلس ملی ونزوئلا در اندک زمانی که بر سر کار آمده، هرج و مرج فراوانی را به وجود آورده است.

رییس جمهور ونزوئلا در ادامه خاطرنشان کرد: من در دوران تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس ونزوئلا همواره درباره اتفاقاتی که کشور در صورت پیروزی راست گرایان در این انتخابات با آنها مواجه خواهد شد، هشدار دادم اما بخشی از مردم به هشدارهای من توجه نکردند و در نتیجه شرایط فعلی به وجود آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو حامیانش را به مقابله با بی نظمی های مجلس ونزوئلا فراخواند

مادورو حامیانش را به مقابله با بی نظمی های مجلس ونزوئلا فراخواند