مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 14:162016-01-13دانش

پذیرش بدون آزمون دانشجو در 26 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد دولت آباد


سرپرست دانشگاه آزاد دولت آباد از پذیرش بدون آزمون دانشجو در 26 رشته تحصیلی در این دانشگاه برای نیم سال اول تحصیلی 95-94 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، سید محمد کاظمی، سرپرست دانشگاه آزاد دولت آباد با اشاره به آغاز ثبت نام پذیرش بدون آزمون در سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال دوم سال جاری گفت: این واحد دانشگاهی از بین دارندگان دیپلم های فنی و حرفه ای، کار و دانش و مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم های نظام قدیم و جدید، برای مقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و از فارغ التحصیلان کاردانی، برای مقاطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، در هفت کیلومتری شمال اصفهان و نزدیکترین واحد دانشگاهی آزاد اسلامی به مرکز استان دارای بیش از 250 استاد متعهد هیات علمی ومدعو است.

سرپرست دانشگاه آزاد دولت آباد در ادامه تصریح کرد: واحد دولت آباد دارای امکانات و زیرساخت های آموزشی، پژوهشی و رفاهی، مناسب آزمایشگاه ها، آتلیه ها و کارگاه های استاندارد، سرویس های ایاب و ذهاب از 10 نقطه اصفهان و شاهین شهر، سالن های همایش و مجموعه فرهنگی، ورزشی است.

کاظمی بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته در یکسال گذشته، گام های موثری در راستای توسعه رشته های جدید در مقاطع مختلف به ویژه تحصیلات تکم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون آزمون دانشجو در 26 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد دولت آباد

پذیرش بدون آزمون دانشجو در 26 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد دولت آباد