مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 14:312016-01-13سياسي

می خواهیم در چشم انداز 20 ساله دانشگاه تک جنسیتی اول در جهان باشیم


در چشم انداز بیست ساله می خواهیم دانشگاه الزهرا (س) به عنوان دانشگاه تک جنسیتی اول در جهان مطرح شود، در حال حاضر رتبه دانشگاه الزهرا (س) هشتم است که به یاری خدا به رتبه یکم نائل می شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" مراسم جشن دانش آموختگی دانشگاه الزهرا (س) صبح امروز در سالن همایش های برج میلاد با حضور مسئولان و معاونان دانشگاه و مشاور شهردار تهران در امور بانوان و جمعی از مسئولان شهرداری برگزاری شد.

در این مراسم انسیه خزعلی، رییس دانشگاه الزهرا (س) با اشاره به جایگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه در جامعه گفت: دانشگاه الزهرا (س) دانشگاهی است که بیش از 50 سال قدمت دارد و توانسته مدیران و کارآفرینان مدیر و مدبر تربیت کند فارغ التحصیلان این دانشگاه بسیار کارآمد هستند و زنان کارآفرین جامعه محسوب می شوند.

وی افزود: این دانشگاه در سال گذشته توانست جزو یک درصد بر تر دانشگاه های جهان باشد و این با همت و کوشش و علم و توان دانشجویان این دانشگاه و اساتید دانشگاه دانش آموختگان در برنامه های سال آینده دانشگاه الزهرا (س) نقش پررنگی خواهند داشت و من از شما فارغ التحصیلان درخواست می کنم که ارتباط خود را با گروه های علمی دانشگاه حفظ کنید تا بتوانید با کمک هم بحث کارآفرینی را پررنگ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهیم در چشم انداز 20 ساله دانشگاه تک جنسیتی اول در جهان باشیم

می خواهیم در چشم انداز 20 ساله دانشگاه تک جنسیتی اول در جهان باشیم