مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 17:262016-01-13سياسي

دهمین همایش ائمه جماعات مدارس استان قم برگزار شد


دهمین همایش ائمه جماعات مدارس استان قم با حجت الاسلام ملکی مشاور وزیر آموزش و ائمه جماعات مدارس استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دهمین همایش ائمه جماعات مدارس استان قم عصر امروز با حضور حجت الاسلام ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش و ائمه جماعات مدارس استان قم در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش، حجت الاسلام آشتیانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و ائمه جماعات مدارس استان قم حضور داشتند.

حجت الاسلام ملکی مشاور وزیر آموزش و پرورش در این همایش با بیان اینکه سند تحول بنیادین در برنامه ششم توسعه اجرا می شود که سبب تحول آموزش و پرورش می شود، گفت: این سند، آموزش و پرورش دانش محور را به آموزش و پرورش تربیت محور تبدیل می کند و در این سند به تربیت اسلامی توجه ویژه ای شده است.

وی با اشاره به برنامه های وزارتخانه آموزش و پرورش افزود: پژوهش و آموزش برمبانی اسلام و تغییر در محتوای کتب درسی از جمله برنامه های آموزش و پرورش است که برای این موضوع اقدامات مناسبی انجام شده است.

حجت الاسلام آشتیانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خیران در راستای رفع مشکلات جامعه گفت: 40 درصد مدارس استان قم توسط خیران تأسیس شده است، دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین همایش ائمه جماعات مدارس استان قم برگزار شد

دهمین همایش ائمه جماعات مدارس استان قم برگزار شد