مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 دی 1394 ساعت 17:462016-01-13سياسي

ترویج فرهنگ نماز یکی از مهم ترین رسالت های امروز طلاب است


نماینده مردم قم در مجلس با تاکید بر لزوم نشر فریضه نماز میان دانش آموزان گفت: طلاب و روحانیت و ائمه جماعات باید با نسل جوان نزدیک و صمیمی باشند و با زبان خودشان به ترویج فریضه الهی نماز و احکام الهی بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، حجت الاسلام محمدرضا آشتیانی عصر امروز در همایش ائمه جماعات مدارس استان قم که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد اظهار داشت: امروز جوانان جامعه در معرض خطر قرار دارند که در این زمینه باید پایه های اعتقادی آن ها را تقویت کرد تا در برابرجنگ نرم دشمن مقاوم باشند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نشر فریضه نماز میان دانش آموزان گفت: طلاب و روحانیت و ائمه جماعات باید با نسل جوان نزدیک و صمیمی باشند و با زبان خودشان به ترویج فریضه الهی نماز و احکام الهی بپردازند.

آشتیانی با اشاره به نقش و رسالت روحانیت در تبیین احکام اسلام بیان کرد: طلاب و روحانیت در دنیای فعلی باید فقیه و عالم باشند و به روایات اشراف داشته باشند و با زبان روز به نشر و تبیین معارف اهل بیت (ع) در جامعه بپردازند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت خیران در راستای رفع مشکلات جامعه گفت: 40 درصد مدارس استان قم توسط خیران تأسیس شده است، دانشگاه حضرت معصومه (س) که برای خواهران است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ نماز یکی از مهم ترین رسالت های امروز طلاب است

ترویج فرهنگ نماز یکی از مهم ترین رسالت های امروز طلاب است