مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 دی 1394 ساعت 00:112016-01-13سياسي

تحت عنوان طریق بندگی منتشر شد تبیین سبک زندگی به روش آیت الله خوشوقت


کتاب طریق بندگی تازه ترین اثر مرحوم آیت الله خوشوقت از اساتید اخلاق پایتخت با محورهای علوم انسانی اسلامی از مجموعه کتاب های صراط مستقیم منتشر شد.

- "، همزمان با دومین سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله عزیز خوشوقت جلد اول مجموعه کتاب های صراط مستقیم با عنوان طریق بندگی به همت مؤسسه فرهنگی هنری محبین صاحب الأمر(عج) منتشر شد.

این مجموعه کتاب ها در نظر دارد محورهای اصلی علوم انسانی اسلامی را از کتاب و عترت در بیانات بر جای مانده از آیت الله خوشوقت ارائه کند.

این در حالی است که استاد فقید، چند ماه قبل از رحلت خویش این نام را برای مجموعه آثاری که از ایشان منتشر خواهد شد، تعیین کرد.

این کتاب با محوریت سه سخنرانی آیت الله خوشوقت در جلسات عمومی درس اخلاق در مسجد اعظم قم آغاز شده و برای تکمیل و غنای مباحث از مجموعه بیاناتی که در همین موضوع طی سالیان متمادی در مکان های مختلف (قم، مشهد، تهران، ورامین و .

) ایراد شده، استفاده شده است.

برای حفظ امانت و اطلاع مخاطبان، آدرس سخنرانی استاد در پایان هر قسمت ارائه و در بعضی موارد از آنجا که تاریخ سخنرانی مشخص نیست، فقط به ذکر مکان اکتفا شده است.

تنظیم این کتاب در پنج فصل برآمده از سه پرسش اساسی است که در اخلاق اسلامی مطرح می شود: اول اینکه نوع ارتباط خدا با انسان چگونه است؟ دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحت عنوان طریق بندگی منتشر شد تبیین سبک زندگی به روش آیت الله خوشوقت

تحت عنوان طریق بندگی منتشر شد تبیین سبک زندگی به روش آیت الله خوشوقت