مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 دی 1394 ساعت 12:212016-01-14دانش

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد لاهیجان


معاون آموزشی دانشگاه آزاد لاهیجان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در بیش از 100 رشته معتبر و متنوع در این دانشگاه خبر داد.

- مجید عاشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در رشت،" با تشریح جزییات پذیرش بدون کنکور دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: در راستای اهداف و آرمان های رو به توسعه دانشگاه آزاد و فضای علمی، پژوهشی و آموزشی این واحد دانشگاهی و از اهداف سند توسعه ملی و سند چشم انداز آموزش عالی کشور که محور توسعه در آن مد نظر قرار گرفته است، نسبت به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور اقدام کرده است.

وی افزود: در مقاطع کاردانی و کارشناسی، بیش از 100 رشته تحصیلی بدون کنکور برای نیمسال دوم سال تحصیلی 95-94 پذیرش دانشجو انجام می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی http://www.

azmoon.

org مراجعه کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد لاهیجان تصریح کرد: متقاضیان رشته محل های بدون آزمون دوره های کاردانی و کارشناسی می توانند پس از تهیه کارت اعتباری ثبت نام، در سایت مرکز آزمون ثبت نام کنند.

عاشوری گفت: برای ثبت نام داوطلبان هیچ محدودیتی به لحاظ مدرک دیپلم متوسطه آنها وجود ندارد و هر داوطلب می تواند از هر یک از مجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد لاهیجان

پذیرش بدون آزمون دانشجو در دانشگاه آزاد لاهیجان