مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 دی 1394 ساعت 11:162016-01-16سياسي

اعلام وضعیت فوق العاده اقتصادی در ونزوئلا


رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که رییس جمهور ونزوئلا در این کشور 60 روز وضعیت فوق العاده اقتصادی اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای بحران اقتصادی به وجود آمده در ونزوئلا سبب شد که نیکلاس مادورو رییس جمهور این کشور روز گذشته در سراسر ونزوئلا به مدت 60 روز وضعیت فوق العاده اقتصادی اعلام کند.

روزنامه های محلی ونزوئلا در این رابطه نوشتند: با استناد به قانون اساسی جمهوری بولیواری ونزوئلا و با جلب رضایت مقام قضایی، در سراسر کشور به مدت 60 روز وضعیت فوق العاده اعلام می شود.

اعلام وضعیت فوق العاده اقتصادی در ونزوئلا اندکی پیش از آن صورت گرفت که مادورو برای اولین بار گزارشی از مواضع خود را به مجلس ملی این کشور تحویل داد اما درباره جزییات آن سخنی به میان نیامد.

دولت ونزوئلا در این رابطه تصریح کرد: پیش از ورود رییس جمهور ونزوئلا به مجلس ملی این کشور، لوییس سالاس وزیر اقتصاد جدید کابینه وی درباره تمهیداتی که در این مدت اتخاذ خواهند شد، به مردم ونزوئلا توضیح می دهد.

در اواخر ماه دسامبر (آذر) نیز مادورو 5 اصلاحیه قانونی را برای حفاظت از ملت ونزوئلا و مقابله با جنگ اقتصادی در این کشور اعلام کرد.

مادورو خواستار حمایت مجلس ونزوئلا از لغو فرمان ضد ونزوئلایی اوباما شد از سوی دیگر رییس جمهور ونزوئلا خواستار حمایت مجلس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت فوق العاده اقتصادی در ونزوئلا

اعلام وضعیت فوق العاده اقتصادی در ونزوئلا