مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 دی 1394 ساعت 10:062016-01-17بين الملل

مرزهای ونزوئلا و کلمبیا تا برقراری امنیت کامل بسته خواهند ماند


رسانه کلمبیایی ال پاییس به نقل از رییس جمهور ونزوئلا گزارش داد که مرزهای مشترک بین این کشور و کلمبیا تا خروج کامل افراد شرور از مناطق مرزی و برقراری امنیت کامل در آنها بسته خواهند ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته با ارائه گزارش سالانه خود اعلام کرد: مرزهای مشترک بین ونزوئلا و کلمبیا تا زمان خروج کامل افراد شروری که در این مناطق سکنی گزیده اند، بسته خواهند ماند.

وی در این رابطه عنوان کرد: من از همه مردم ونزوئلا می خواهم که به حمایت از ما برخیزند تا بتوانیم در کنار ساکنان مناطق مرزی، مرزهایی امن و خالی از وجود گروه های مسلح کلمبیایی و حتی گروه های مسلح ونزوئلایی بسازیم.

مادورو در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولیت جرائم سازماندهی شده ای همچون قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا که در مرز بین ونزوئلا و کلمبیا رخ می دهد، بر عهده گروه های مسلحی است که از کلمبیا آمده اند؛ به همین دلیل من به نیروهای نظامی ونزوئلا دستور داده ام که با در نظر گرفتن برنامه ویژه ای برای مناطق مرزی، مرزهای مشترک بین دو کشور تا زمان خروج کامل متخلفان و بازگشت زندگی اجتماعی، اقتصادی و امنیت در هر وجب آن بسته بمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای ونزوئلا و کلمبیا تا برقراری امنیت کامل بسته خواهند ماند

مرزهای ونزوئلا و کلمبیا تا برقراری امنیت کامل بسته خواهند ماند