مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 08:552016-01-18سياسي

نامه زیباکلام به روحانی درباره مخالفان برجام


جناب آقای روحانی، مخالفان شما از امروز د و تاکتیک د ر قبال موفقیت د ولت شما به کار خواهند گرفت و هر د وی این تاکتیک ها را هم کم و بیش مد تی است اتخاذ کرد ه اند .

اگرچه با بود ن مشاوران و همکاران خبره د غد غه بند ه حکایت زیره به کرمان برد ن است ، اما می خواستم خاطرنشان نمایم که اولا آن د و تاکتیک کد امین هستند ، د رثانی د ولت فخیمه تان چگونه د ر مقام خنثی کرد ن آن ها باید برآید .

تاکتیک نخست شان (که عرض کرد م کم و بیش هم آغاز کرد ه اند ) اظهار افسوس، تالم و تاسف از اقد اماتی است که حسب برجام ایران متعهد به انجام آن ها شد ه است.

از جمله خروج اورانیوم غنی شد ه از کشور، معد وم کرد ن اورانیوم 20 د رصد غنی شد ه، سیمان کرد ن قلب رآکتور آب سنگین اراک، برچید ن هزاران سانتریفیوژ، توقف غنی سازی د ر فرد و و استفاد ه از آن به عنوان یک آزمایشگاه تحقیقاتی وغیره.

د ر خصوص برد اشتن هریک از این گام ها مخالفان مقد ار زیاد ی جنجال تبلیغاتی به راه خواهند اند اخت و اظهار تاسف خواهند کرد .

از یکسو انتقاد اتی را متوجه د ولت و تیم مذاکره کنند ه خواهند کرد از سوی د یگر غربی ها را متهم به د ورویی و عمل نکرد ن به تعهد ات شان خواهند کرد و د ولت یازد هم را هم متهم می کنند که چرا سرمایه های ملی را که میلیارد ها د لار صرف آن ها شد ه، د ارند از کار می اند ازند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه زیباکلام به روحانی درباره مخالفان برجام

نامه زیباکلام به روحانی درباره مخالفان برجام