مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 11:112016-01-18اجتماعي

کمبود 3800 معلم در مقطع اول متوسطه در استان مرکزی


مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی گفت: با توجه به نبود اعتبارات و منابع لازم در آموزش وپرورش، در استان مرکزی با کمبود 3800 معلم در مقطع اول متوسطه روبه رو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، شهریار فولادوند صبح امروز در دویست و هجدمین شورای آموزش وپرورش استان مرکزی با اشاره به مهم و تاثیرگزار بودن اعتبارات برای این نهاد اظهار داشت: برخی از طرح های به سبب نبود اعتبارات لازم لغو می شوند و ما توان اجرای آنها را نداریم.

وی افزود: یکی از مهم ترین طرح های ما بحث بودن مشاور برای دانش آموزان تمام مقاطع است که به دلیل نبود اعتبارات در حال حاضر فقط دانش آموزان مقطع دوم متوسطه از راهنمایی های مشاور بهره می برند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان مرکزی با اشاره به طرح های اجرایی و فوق برنامه آموزش وپرورش گفت: آموزش وپرورش تنها با منابعی که دارد می تواند طرح های فوق برنامه آموزشی را اجرا کند و در صورت نبود اعتبارات لازم و در اختیار نداشتن منابع تعیین شده حتی در طرح های آموزشی خود به مشکل برمی خورد.

فولادوند تصریح کرد: نزدیک به 3800 نفر نیروی حق التدریس در پایه اول متوسطه نیاز داریم که متاسفانه با نبود منابع و اعتبارات لازم نمی توانیم نیروی جدید بگیریم و مجبور به کمک گرفتن از مدیران مدارس و معلمان دیگر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 3800 معلم در مقطع اول متوسطه در استان مرکزی

کمبود 3800 معلم در مقطع اول متوسطه در استان مرکزی