مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 دی 1394 ساعت 23:352016-01-18سياسي

دیپلماسی خردمندانه راه حل مشکلات است


آنچه مردم مابه درستی برای جهانیان اثبات کردند این راهبرد بود که فشارها وتحریمها،کارآمدی و اثربخشی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما"،ظریف درنشست سفرای خارجی و روسای نمایندگیهای سیاسی مقیم ایران، بااعلام این مطلب ،دیدگاههای خود را درباره نتایج توافق برجام وچشم انداز تحولات بین المللی و منطقه ای در پرتو مناسبات با دیگر کشورها تبیین کرد.

اقای ظریف با اشاره به تلاشهای بعمل امده در 12سال مذاکرات اظهار داشت : ما در خلال 12 سال تلاشهای گسترده در یک موقعیتی قرار داشتیم که برای اثبات ظرفیتها و توانایی های خود می بایست چالشهای سخت و همه جانبه بمنظور رسیدن به حقوق اساسی خودمان در پرونده صلح آمیز اتمی را تعقیب نماییم .

وی با تشریح مصادیق رنجها و مقاومت متوالی که در مقطع جنگ تحمیلی هشت ساله بر جمهوری اسلامی ایران وارد شد خاطرنشان کرد: ایران به تنهایی تمامی فشارها را در مقابل تمامی قدرتهای بزرگ با بیشترین خسارتهای انسانی و مادی تحمل کرد و توانستیم از تمامیت ارضی و امنیت خود دفاع و سپس در پرتو این فشارها ، چگونگی تبلور دستاوردهای جوانان و اندیشمندان خود را در مذاکرات جمهوری اسلامی ایران و 5+1 صیانت نماییم.

وزیر امور خارجه کشورمان با تبیین آثار پایداری مردم و دولت ایران در کسب حقوق حقه خود اظهار داشت: آنچه مردم ما به درستی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی خردمندانه راه حل مشکلات است

دیپلماسی خردمندانه راه حل مشکلات است