مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 دی 1394 ساعت 10:362016-01-19بين الملل

وزیر خارجه ونزوئلا: اسپانیا در امور داخلی ونزوئلا دخالت نکند


رسانه ونزوئلایی تله سور گزارش داد که وزیر امور خارجه ونزوئلا ضمن محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه همتای اسپانیایی خود، از وی خواست که در امور داخلی ونزوئلا دخالت نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، دلسی رودریگز وزیر امور خارجه ونزوئلا روز گذشته از طریق صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر ضمن محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه خوزه مانوئل گارسیا مارگایو همتای اسپانیایی خود مبنی بر احتمال بروز بحران بنیادین در ونزوئلا، از وی خواست که در امور داخلی این کشور آمریکای جنوبی دخالت نکند.

وی در این رابطه عنوان کرد: وزیر امور خارجه اسپانیا با دخالت در امور داخلی ونزوئلا جهالت تاریخی خود را نشان می دهد و می خواهد بر مستعمره های پیشین این کشور اروپایی سرپرستی امپریالیستی داشته باشد.

اندکی پیش وزیر امور خارجه اسپانیا در جلسه شورای امور خارجه اتحادیه اروپا نگرانی دولت این کشور از وضعیت فعلی ونزوئلا را ابراز کرده بود.

وی در این راستا اعلام کرده بود: دولت ونزوئلا در روزهای اخیر دست به اقداماتی از جمله انتصاب هیئت قضات، تشکیل پارلمان مشترک و رد برخی از نمایندگان مجلس زده است که کمترین پیامد این اقدامات می تواند ایجاد نگرانی در بین مردم و مسئولان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ونزوئلا: اسپانیا در امور داخلی ونزوئلا دخالت نکند

وزیر خارجه ونزوئلا: اسپانیا در امور داخلی ونزوئلا دخالت نکند