مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 دی 1394 ساعت 16:162016-01-20دانش

ثبت نام بدون آزمون دانشجو در 74 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد جویبار


این واحد در 74 رشته تحصیلی در مقاطع کار شناسی و کاردانی بدون آزمون پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، غلامرضا جانباز قبادی در جمع خبرنگاران گفت: واحد جویبار در مقاطع مختلف تحصیلی کار شناسی و کاردانی در 74 رشته تحصیلی از بین کسانی که دارای مدرک پایه مورد قبول هستند، بدون آزمون و همراه با تسهیلات ویژه آموزشی و مالی ثبت نام می کند.

سرپرست واحد جویبار افزود: این واحد دانشگاهی مفتخر است در عرصه تولید علم با یک دهه تجربه و با کادر مجرب نزدیک به50 عضو هیأت علمی در مقاطع دکتری و کار شناسی ارشد و سابقه پژوهشی و علمی در سطح عالی و شرایط استاندارد آموزشی در حال خدمتگزاری به هموطنان این منطقه است.

جانباز قبادی ادامه داد: واحد جویبار در رشته های تحصیلی مقطع کار شناسی پیوسته: حقوق، مدیریت دولتی، حسابداری، مهندسی رباتیک، مهندسی برق قدرت، مهندسی کامیپو تر، مهندسی معماری، مهندسی شیمی، شیمی کاربردی، مهندسی طراحی صنعتی، مهندسی کشاورزی، زیست شناسی سلولی و مولکولی گرایش زیست فناوری بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

در مقطع کار شناسی ناپیوسته: مکانیک خودرو، ساخت وتولید، صنایع شیمیایی، عمران، صنایع غذایی، گیاهان دارویی، حسابداری، مدیریت بازرگانی، آب و فاضلاب، کشاورزی در گرایش های مکانیک ماشین های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بدون آزمون دانشجو در 74 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد جویبار

ثبت نام بدون آزمون دانشجو در 74 رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد جویبار