مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 بهمن 1394 ساعت 14:462016-01-21پزشكي

همایش بیماری های مادرزادی و ساختمانی قلب در مشهد آغاز به کار کرد


همایش بیماری های مادرزادی و ساختمانی قلب با حضور 250 نفر از جراحان و متخصصان قلب توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری بیمارستان رضوی در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد"، بهزاد علیزاده صبح امروز در همایش بیماری های مادرزادی و ساختمانی قلب که با حضور 250 نفر از جراحان و متخصصان قلب توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با همکاری بیمارستان رضوی در مشهد در حال برگزاری است، گفت: در این همایش 30 مقاله پیرامون بیماریهای ژنتیکی و مادرزادی قلب کودکان ارائه می شود.

دبیر همایش بیماری های مادرزادی و ساختمانی قلب خاطرنشان کرد: برای تبادل علمی یما اساتید دعوت شده چهار میزگرد تخصصی در خصوص تشخیص و درمان بیماریهای مادرزادی با عناوین جنبه های داخلی، تصویرنگاری، درمانهای تهاجمی وغیر تهاجمی و نیز درمان های جراحی در بیماریهای قلبی در طول همایش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیماری های مادرزادی سهم عمده ای از بیماری های قلبی را تشکیل می دهند، بیان داشت: شیوع بیماری های قلبی در کودکان یک درصد است که اگر بیماریهای مادرزادی قلبی به موقع تشخیص داده و در سه سال نخست زندگی درمان شوند درمان آنها قطعی است، در غیر این صورت خطر مرگ وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بیماری های مادرزادی و ساختمانی قلب در مشهد آغاز به کار کرد

همایش بیماری های مادرزادی و ساختمانی قلب در مشهد آغاز به کار کرد