مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 بهمن 1394 ساعت 14:062016-01-22سياسي

اختلاف وکلای مهدی هاشمی درباره دوران نقاهتش


هر چند ابوالمعالی یکی از وکلای مهدی هاشمی می گوید دوران نقاهت موکلش در منزل، جزو ایام محکومیت او محسوب نمی شود اما علیزاده طباطبایی وکیل دیگر مهدی هاشمی معتقد است این ایام، - جزو ایام محکومیت موکلش محسوب می شود.

سیدوحید ابوالمعالی در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس با بیان اینکه مرخصی مهدی هاشمی از جنس برخی از مرخصی های محمدرضا رحیمی نیست، گفت: مدت دو هفته ای را که مهدی برای گذراندن دوران نقاهت در منزل می ماند جزو ایام محکومیتش محسوب نمی شود.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم" در پاسخ به این سئوال که گفته می شود مهدی هاشمی بابت مرخصی پس از عمل جراحی، وثیقه 10 میلیارد تومانی تودیع کرده است، اظهار کرد: بابت مرخصی 15 روزه مربوط به گذراندن دوران نقاهت پس از عمل جراحی در منزل، سند یا وثیقه ای تودیع نشده است.

وکیل مدافع مهدی هاشمی اضافه کرد: همان اوایل در مرحله دادسرا برای آزادی موکلم، وثیقه تودیع شده بود که احتمال دارد سند آن را نگرفته باشند.

علیزاده طباطبایی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه دوران نقاهت پس از عمل مهدی هاشمی که در منزل مشغول گذران آن است، جزء ایام محکومیت موکلش محسوب می شود یا تعویض در اجرای مجدد حکم است گفت: به طور قطع، تعویض در اجرای حکم نیست زیرا موکلم بیمار ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف وکلای مهدی هاشمی درباره دوران نقاهتش

اختلاف وکلای مهدی هاشمی درباره دوران نقاهتش