مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 بهمن 1394 ساعت 01:512016-01-22سياسي

بادامچیان: شورای نگهبان با روکردن پرونده جوسازان تخریب گر از خود مظلومیت زدایی کند


اعتقاد عمیق دارم که شورای نگهبان باید پرونده حداقل چند جوسازی که به قول مردم روی زیادی دارند را رو کرده و از خود مظلومیت زدایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، اسدالله بادامچیان جمعه شب در جمع دبیران حزب موتلفه اسلامی استان فارس که در دفتر این حزب در شیراز برگزار شد با بیان اینکه شورای نگهبان مسئولیت حفاظت از آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی، قانون اساسی و شرع مقدس را برعهده دارد و از جایگاه ویژه ای برخوردار است اظهار داشت: همگان حتی کسانی که به قانون اساسی اعتقاد ندارند باید براساس قانون این فصل الخطاب را بپذیرند و قبول کنند.

وی با بیان اینکه نظر شورای نگهبان مانند حکم قاضی دادگاه است که با صدور آن طرفین دعوا باید تمکین کنند، تصریح کرد: هراندازه نهادهای مجالس خبرگان و شورای اسلامی گسترده تر و قوی تر باشد به همان اندازه حضور افراد نیز گسترده تر می شود.

مسئول انتخابات حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: تا سال های گذشته حداکثر 300 هزار فارغ التحصیل دکترا، کارشناس ارشد و کارشناسی داشتیم اما امروز بیش از 8 میلیون نفر در این مقاطع تحصیلی در کشور وجود دارند که حداقل نزدیک به 10 هزار نفر می خواهند نامزد مجلس شوند.

مسئول همگرایی استان ها در انتخابات از جانب حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: طبیعی است که در سال های آینده این تعداد نامزد مجلس نیز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بادامچیان: شورای نگهبان با روکردن پرونده جوسازان تخریب گر از خود مظلومیت زدایی کند

بادامچیان: شورای نگهبان با روکردن پرونده جوسازان تخریب گر از خود مظلومیت زدایی کند