مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 بهمن 1394 ساعت 11:402016-01-23ورزشي

«امید»شکست خورد اما تنها یک واقعیت وجود دارد


این درست که که ترکیب مایلی کهن، خاکپور و حبیب کاشانی عبوس و زود رنج بودند و زمان مناسبی است برای انتقام گیرندگان از آنها، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ - ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم! عصر ایران، احسان محمدی- تیم ملی امید ایران با شکست 3-0 مقابل ژاپن از گردونه مسابقات راهیابی به المپیک ریو حذف شد.

هزاران هزار واژه در نقد و تحلیل و بررسی علت رخ دادن این اتفاق تکراری و 40 ساله از سوت پایان بازی تولید شده است اما تنها یک واقعیت وجود دارد.

این درست که بچه های ما همه تلاش شان را کردند و بعد از این شکست هیچ چیز از ارزش هایشان کم نشد، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم! این درست که دو بار به تیر زدیم، مالکیت توپ خوبی در بازی داشتیم، موقعیت بیشتری ساختیم، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم! این درست که اختلاف میان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باعث شد تیم ملی امید به یک جزیره متروک تبدیل شود، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم! این درست که می توانیم دهها سند بیاوریم که جدال کی روش – مایلی کهن بخشی از توان روحی تیم را دزدید، اما حالا تنها یک واقعیت وجود دارد؛ ما از رفتن به المپیک ریو بازماندیم! این درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«امید»شکست خورد اما تنها یک واقعیت وجود دارد

«امید»شکست خورد اما تنها یک واقعیت وجود دارد