مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 09:262016-01-25سياسي

نشست نقش رسانه ها در انتخابات در استان خراسان شمالی برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی گفت: نشست نقش و وظایف رسانه ها در انتخابات و اخلاق رسانه ای در انتخابات امروز با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و اهالی بسیج رسانه این استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه خراسان شمالی، محسن زاهد احمدی با اشاره به در پیش بودن انتخابات سرنوشت ساز هفتم اسفندماه و نقش بی بدیل رسانه ها در این حوزه اظهار داشت: قطعاً رسانه ها نقش مهم و انکارناپذیری در ایجاد شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند.

زاهد احمدی افزود: یکی از رسالت های اصحاب قلم و رسانه را بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مردم جامعه در راستای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح عنوان دانست.

مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی افزود: در این راستا این سازمان با همکاری رسانه های استان اقدام به نشست نقش و وظایف رسانه ها در انتخابات و اخلاق رسانه ای در انتخابات را برگزار می کند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست اصحاب رسانه علاوه بر استفاده از فرمایشات قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در استان از منشور اخلاق حرفه ای رسانه در انتخابات بر اساس گزیده ای از فرمایشات مقام معظم رهبری است رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقش رسانه ها در انتخابات در استان خراسان شمالی برگزار می شود

نشست نقش رسانه ها در انتخابات در استان خراسان شمالی برگزار می شود