مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 10:262016-01-25فناوري

بخش دوم نکات جالب از ویندوز 10 که احتمالا نمی دانید


با توجه به گسترش استفاده از ویندوز 10، در قسمت اول این مطلب نکاتی را در مورد استفاده از منوی استارت و ارتقای حریم شخصی در سیستم عامل مذکور بیان کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از فاکس نیوز، در قسمت دوم این مطلب سه نکته را در مورد یافتن کنترل پنل، حذف پیام های آزاردهنده و تغییر ظاهر ویندوز مورد بررسی قرار می دهیم.

3.

مرور کنترل پنل قدیمی : ویندوز 10 دارای بخش تنظیمات منحصر به فردی است که بسیاری از گزینه های مورد نیاز کاربران از طریق آن در دسترس بوده و از مسیر Start و Settings در دسترس است.

برای دسترس به کنترل پنل کافیست بر روی دکمه استارت راست کلیک کنید و سپس Control Panel را انتخاب کنید.

البته با راست کلیک بر روی استارت به برخی امکانات مهم دیگر ویندوز مانند Device Manger یا Run command promptهم دسترسی پیدا می کنید.

4.

حذف پیام های آزاردهنده: در ویندوز 10 بخشی برای نمایش اطلاعیه ها و پیام های هشداردهنده در نظر گرفته شده که مشابه روش کار گوشی های هوشمند است.

تنها کافیست بر روی آیکون notification در گوشه سمت راست کلیک کنید و Action Center را در سمت راست نمایشگر باز کنید تا فهرستی از ایمیل های جدید، به روزرسانی های برنامه ها و .

را مشاهده کنید.

اما با توجه به تعداد قابل توجه برنامه ها و امکانات ویندوز Action Center به سرعت مملو از پیام های فراوان و آزاردهنده ای خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش دوم نکات جالب از ویندوز 10 که احتمالا نمی دانید

بخش دوم نکات جالب از ویندوز 10 که احتمالا نمی دانید