مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 بهمن 1394 ساعت 12:062016-01-25پزشكي

محقق طب سنتی در همدان مطرح کرد بی‎توجهی به بیماری های معده عامل بروز سرطان


محقق طب سنتی و مدرس کتاب قانون (طب بوعلی سینا) در همدان گفت: عدم درمان بیماری های معده راه را برای بروز سرطان باز می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از همدان، همه ما در زندگی دچار ناراحتی های مختلف معده از ترش کردن و سنگینی آن گرفته تا دردهای عجیب و غریب و زخم و.

شده ایم و به نوعی با آن دست و پنجه نرم کرده ایم و یا شاهد دردهای گوارشی اطرافیان خود بوده ایم؛ اما کمتر کسی به این موضوع فکر کرده که چه چیزی به نفع و یا ضرر معده است و چه غذاهایی را باید بخوریم، چه چیزی را نخوریم و یا چگونه بخوریم؟ آیا معده تنها جایی برای پر کردن مواد غذایی از هر نوعی است و آیا ممکن است معده از دست ما دلخور شود، شاید همه دردها و ناراحتی های معده که به شکل های مختلف به علت عدم رعایت ها و مراعات نکردن این عضو مقاوم بروز می کند، خشم معده به خاطر رفتار خوردن ما باشد.

بی‎توجهی به چگونگی خوردن غذا در بین مردم همدان، باعث شده با نگاهی به دور و اطراف خود متوجه معده درد اکثر افراد، از کوچک گرفته تا بزرگ باشیم.

به طور حتم پیشگیری از این عارضه نیازمند اطلاع رسانی در خصوص عدم تناول غذاهایی است که برای معده ضرر دارد، اگر نسبت به این امر توجهی نکنیم ممکن است معده درد به یکی از بیماری‎های شایع در همدان تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق طب سنتی در همدان مطرح کرد بی‎توجهی به بیماری های معده عامل بروز سرطان

محقق طب سنتی در همدان مطرح کرد بی‎توجهی به بیماری های معده عامل بروز سرطان