مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 بهمن 1394 ساعت 14:062016-01-26بين الملل

مادورو: تنها خواسته آمریکا از بین بردن انقلاب بولیواری است


رسانه ونزوئلایی تله سور به نقل از رییس جمهور ونزوئلا گزارش داد که تنها خواسته آمریکا از بین بردن انقلاب بولیواری در ونزوئلا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا روز گذشته در مصاحبه با شبکه تلویزیونی دولتی روسیه به انتقاد از دخالت های دولت آمریکا در مسائل داخلی ونزوئلا پرداخت و گفت: آمریکا از تمام توان خود برای نابودی انقلاب بولیواری در ونزوئلا بهره می گیرد.

وی در ادامه فرمان اجرایی که باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در ماه مارس 2014 (اسفند93) علیه این کشور صادر کرده بود را حمله ای به ونزوئلا توصیف کرد.

مادورو در این رابطه عنوان کرد: بزرگترین اشتباهی که اوباما در مورد ونزوئلا انجام داده است، صدور حکم اجرایی علیه این کشور در 9 مارس (18 اسفند) می باشد؛ فرمان اجرایی که هنوز هم از جانب این کشور تصحیح نشده است؛ ما از مهلتی برای گفت وگوی دیپلماتیک با آمریکا برخوردار هستیم اما امیدواریم روزی فرا برسد که بتوانیم مذاکرات عمیق تر و جدی تری با یکدیگر داشته باشیم.

رییس جمهور آمریکا در 9 مارس سال گذشته ونزوئلا را تهدیدی علیه امنیت کشور خود خواند و با صدور یک فرمان اجرایی، وضعیت فوق العاده ملی علیه این کشور آمریکای جنوبی در آمریکا اعلام کرد؛ وی همچنین برخی مقامات ونزوئلا را نیز تحریم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: تنها خواسته آمریکا از بین بردن انقلاب بولیواری است

مادورو: تنها خواسته آمریکا از بین بردن انقلاب بولیواری است