مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 بهمن 1394 ساعت 15:162016-01-26دانش

اقدامات عمرانی قرارگاه جهادی عاشقان ولایت دانشگاه آزاد رامهرمز در مناطق محروم 


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد واحد رامهرمز گفت: قرارگاه جهادی عاشقان ولایت دانشگاه ازاد رامهرمز در مناطق محروم شلمچه و خرمشهر در حوزه های فرهنگی و عمرانی به رفع محرومیت می پردازد.

- حامد شهریاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد واحد رامهرمز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو" در اهواز، بیان داشت: مسئله محرومیت مناطق محروم و عدم برخورداری آن ها از امکانات لازم همواره در طول تاریخ پیش روی جوامع بشری بوده است.

وی افزود: مناطق محروم همیشه در مقایسه با مناطق برخوردار سنجش می شود و به دلیل رو به بهبود بودن وضعیت رفاهی وبرخورداری در اثر پیشرفت های فنی؛اقتصادی و تکنولوژیکی همیشه مناطقی داریم که به لحاظ شاخص های رفاهی در وضعیت مطلوب تری نسبت به مناطق هم جوار خود هستند.

شهریاری گفت: در کشور اسلامی ما ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل کاستی ها و مسائل و مشکلات انباشته ای که فراروی مناطق قرار گرفته بود، تلاش برای محرومیت زدایی آغاز شد.

وی درباره اردوهای جهادی تصریح کرد: اردوهای جهادی از سال 79 با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت ایت الله خامنه ای شکل گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد واحد رامهرمز بیان کرد: این اردوها در راستای محرومیت زدایی و زدودن چهره فقر و انجام کارهای فرهنگی و پرورش، تربیت و آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات عمرانی قرارگاه جهادی عاشقان ولایت دانشگاه آزاد رامهرمز در مناطق محروم 

اقدامات عمرانی قرارگاه جهادی عاشقان ولایت دانشگاه آزاد رامهرمز در مناطق محروم