مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 بهمن 1394 ساعت 15:252016-01-29فرهنگي

برگزاری چهارمین جشنواره ملی گل نرگس در بهبهان


مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری خوزستان با بیان این که استان دارای جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری کم نظیری است، گفت: حتی نتواستیم این جاذبه ها را به مردم خوزستان معرفی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، خسرونشان در چهارمین جشنواره ملی گل نرگس بهبهان که به مناسبت فرارسیدن فصل برداشت گل نرگس در بهبهان برگزار شد، با تقدیر از تمام کسانی که در برگزاری این جشنواره کمک کردند، اظهار کرد: امیدوارم این مجموعه از جشنواره ها و با استمرار رویداد بزرگی در شهرستان و استان رقم بزنند.

وی افزود: خوزستان به عنوان بخشی از تمدن ایران، سرزمین شگفتی است و نخستین تمدن های بشر در آن شکل گرفته است و هر وجب آن میراثی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با اشاره به ظرفیت های خوزستان در میراث فرهنگی تصریح کرد: گفته می شود که اگر تمام باستان شناسان در خوزستان جمع شوند و تلاش کنند هنوز هم جای کار بسیاری در حوزه میراث فرهنگی باقی خواهند ماند.

این نشان از عظمت استان است.

نشان با بیان این که کاوش های متعددی در حوزه باستان شناسی و میراث فرهنگی استان در حال انجام است گفت: خوزستان از لحاظ ثبت جهانی دارای سه پایگاه جهانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهارمین جشنواره ملی گل نرگس در بهبهان

برگزاری چهارمین جشنواره ملی گل نرگس در بهبهان