مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 بهمن 1394 ساعت 11:562016-01-30بين الملل

مادورو: اجازه نمی دهیم امپریالیسم جنبش های ترقی خواه آمریکای لاتین را از بین ببرد


رسانه ونزوئلایی کورئو دل اورینوکو به نقل از رییس جمهور ونزوئلا نوشت: اجازه نخواهیم داد که امپریالیسم جنبش های ترقی خواه منطقه آمریکای لاتین را از بین ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا و ریاست حزب حاکم جنبش سوسیالیست متحد این کشور روز گذشته در سومین اجلاس فوق العاده این حزب، اعلام کرد: سرخ پوشان باید در تعاریف راهبردی خود، طغیان در سطح ملی و قاره ای را نیز بگنجانند تا بدین طریق از جنبش های ترقی خواه آمریکای لاتین در برابر جنگی که امپریالیسم آغاز کرده است، دفاع کنند.

وی افزود: من با برخی رهبرهای منطقه در این رابطه گفت و گو کرده ام؛ ما اجازه نمی دهیم که امپریالیسم با جنگ غیر مرسومی که در پشت لبخندهای باراک اوباما رییس جمهور این کشور پنهان کرده است، جنبش های ترقی خواه و انقلابی آمریکای لاتین را از بین ببرد؛ ما باید طغیان را نیز به تعاریف راهبردی خود اضافه کنیم.

مادورو همچنین تصریح کرد: انرژی حیاتی یک انقلاب از طغیان مداوم آن در برابر سلطه گران نشأت می گیرد.

رییس جمهور ونزوئلا در ادامه خاطرنشان کرد: امپریالیسم شیوه های جدیدی را جایگزین راهبرد قدیمی خود یعنی کودتا کرده است؛ راهبرد فعلی امپریالیسم لبخند و دیپلماسی است اما در پشت پرده به حمایت مالی از مبارزه علیه رهبران ترقی خواه می پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: اجازه نمی دهیم امپریالیسم جنبش های ترقی خواه آمریکای لاتین را از بین ببرد

مادورو: اجازه نمی دهیم امپریالیسم جنبش های ترقی خواه آمریکای لاتین را از بین ببرد