مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 بهمن 1394 ساعت 12:312016-01-30بين الملل

آمریکا باید به بازماندگان دوران برده داری غرامت دهد


"کارگروه کارشناسان سازمان ملل در امور مردم آفریقایی تبار" پس از یک هفته دیدار با آمریکایی های سیاهپوست در نقاط مختلف این کشور توصیه های اولیه خود را منتشر کرد.

- "کارگروه کارشناسان سازمان ملل در امور مردم آفریقایی تبار" پس از یک هفته دیدار با آمریکایی های سیاهپوست در نقاط مختلف این کشور توصیه های اولیه خود را منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، این گروه توصیه کرد که یک کمیسیون ملی حقوق بشر تشکیل شده و به صورت علنی تجارت برده از آفریقا به آمریکا به عنوان جنایتی علیه بشریت شناخته شود.

پروفسور میرلی فانون-مندز فرانس، رییس این گروه، می گوید که کمیته درباره "وضعیت حقوق بشری آفریقایی-آمریکایی ها به شدت نگران است.

" وی گفت: "تاریخ استعماری، میراث برده داری، تبعیض نژادی، تروریسم نژادی و نابرابری نژادی در آمریکا چالشی جدی است زیرا هیچ تعهد جدی به منظور جبران و نیز بیان حقیقت و آشتی دوباره برای آفریقایی تبارها وجود ندارد.

" وی قتل های اخیر مردان سیاهپوست غیرمسلح به مانند مایکل براون و اریک گارنر به دست افسران سفیدپوست را با حملات نژادپرستانه به مردان سیاه در جنوب آمریکا در دوران پس از جنگ داخلی مقایسه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا باید به بازماندگان دوران برده داری غرامت دهد

آمریکا باید به بازماندگان دوران برده داری غرامت دهد