مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 بهمن 1394 ساعت 16:352016-01-30سياسي

سوء مصرف مواد مخدر از بارزترین آسیب های اجتماعی است


سوء مصرف مواد مخدر از بارزترین آسیب های اجتماعی است که نتایج و اثرات مهمی در سطح جامعه دارد، بنابراین پیشگیری از آن می تواند از عوارض آن جلوگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمد کاظم نظری در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان بویراحمد با اشاره به نقش دستگاه های اجرایی در پیشگیری، درمان و کاهش عوارض اجتماعی افزود: آسیب های شهرستان جدی بوده بنابراین نباید صرفا منتظر برنامه ها و دستورالعمل استانی باشیم.

وی با اشاره به تنوع مواد مخدر بر لزوم آموزش کارمندان ادارات تاکید و اظهار کرد: رؤسای ادارات زمینه آموزش های لازم را به کارکنان در قالب های مختلف فراهم کنند.

فرماندار شهرستان بویراحمد بر ضرورت تشکیل کمیته های سه گانه پیشگیری، مقابله با عرضه و درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان تاکید و خاطرنشان کرد: در بهمن ماه این کمیته ها باید تشکیل شوند.

نظری با بیان اینکه اگر آمار دقیقی از مصرف کنندگان مواد مخدر داشته باشیم قطعا می توان برنامه ریزی لازم را اعمال کرد، تصریح کرد: قطعا وجود مصرف کنندگان مواد مخدر در سطح جامعه باعث بروز آسیب های اجتماعی می شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد بر لزوم آموزش پیشگیری از مصرف مواد مخدر و آسیب های گریبانگیر آنها تاکید کرد و افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء مصرف مواد مخدر از بارزترین آسیب های اجتماعی است

سوء مصرف مواد مخدر از بارزترین آسیب های اجتماعی است