مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 بهمن 1394 ساعت 16:512016-01-30بين الملل

اسراییل موضع دولت فرانسه در قبال دولت فلسطین را محکوم کرد


یک مسئول عالی رتبه اسراییلی سخنان وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر به رسمیت شناختن دولت مستقل فلسطین از سوی پاریس را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مسئول عالی رتبه اسراییلی که خواست نامش فاش نشود، سخنان لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه مبنی بر به رسمیت شناختن دولت مستقل فلسطین از سوی دولت پاریس در صورت شکست کنفرانس بین المللی مربوط به نزاع اسراییلی- فلسطینی را محکوم کرد.

این مقام عالی رتبه اسراییلی در این باره گفت، این موضع دولت فرانسه در قبال مذاکرات برای حل نزاع بین فلسطینیان و اسراییل باعث تشویق فلسطینیان برای شکست مذاکرات خواهد شد.

این مسئول اسراییلی در بخش دیگری از سخنانش به خبرگزاری فرانسه افزود: پیش از این نیز لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه گفته بود، اگر مذاکرات برای حل نزاع فلسطینی و اسراییلی به یک نتیجه قابل قبول نرسد و به عبارتی با بن بست روبه رو شود، پاریس دولت مستقل فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.

این مقام اسراییلی در ادامه گفت: این قبیل مواضع و سخنان مقامات فرانسوی باعث خواهد شد تا مذاکرات حتما به بن بست برسد، از این رو باید گفت که به این شیوه نمی توان مذاکره کرد و نمی توان انتظار داشت در صورت انجام مذاکرات نتایج آن به راه حل بیانجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل موضع دولت فرانسه در قبال دولت فلسطین را محکوم کرد

اسراییل موضع دولت فرانسه در قبال دولت فلسطین را محکوم کرد