مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 10:152016-01-31بين الملل

مخالفت حماس با طرح فرانسه برای ازسرگیری مذاکرات سازش


جنبش حماس با طرح فرانسه برای برگزاری کنفرانسی بین المللی به منظور از سرگیری مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی مخالفت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل رضوان، از رهبران جنبش حماس در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی ترکیه تاکید کرد که تمامی طرح ها و فراخوان های سیاسی برای از سرگیری مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان و اسراییل بیهوده و مردود است.

وی خاطرنشان کرد: طرح جدید پاریس در حقیقت تکرار همان راهکارهای نافرجام گذشته است که بر جنایات روزمره اسراییل علیه ملت فلسطین سرپوش می گذارد.

این عضو ارشد حماس به تشکیلات خودگردان فلسطین درباره پذیرش هر طرحی که "حقوق و اصول و آرمان های ملت فلسطین را نادیده می انگارد" هشدار داد.

وی بار دیگر ضمن تاکید بر مخالفت جنبش متبوعش با از سرگیری مذاکرات سازش میان اسراییل و تشکیلات خودگردان، این مذاکرات را بیهوده و یک نوع وقت کشی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی فلسطین، لوران فابیوس وزیر امور خارجه فرانسه روز جمعه از تلاش های پاریس برای از سر گیری مذاکرات سازش میان طرفین فلسطینی و اسراییلی طی هفته های آینده خبر داد و تاکید کرد که فرانسه سعی دارد کنفرانسی بین المللی با مشارکت آمریکا و کشورهای اروپایی و عربی با هدف تحقق راهکار تشکیل دو کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت حماس با طرح فرانسه برای ازسرگیری مذاکرات سازش

مخالفت حماس با طرح فرانسه برای ازسرگیری مذاکرات سازش