مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 11:202016-01-31اقتصادي

بررسی عملکرد شرکت بیمه دی در شورای عالی بیمه


شورای عالی بیمه پس از بررسی گزارش معاونت نظارت بیمه مرکزی از عملکرد شرکت بیمه دی، توصیه های سه گانه خود را به این شرکت اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، شورای عالی بیمه در جلسه اخیر خود به شرکت بیمه دی توصیه کرد که برای "وصول مطالبات شرکت"،"عدم ارائه تخفیفهای خارج از ضوابط در رشته ثالث" و " متوازن سازی دارایی و پورتفوی شرکت" حداکثر توان خود را بکار گیرد.

بر اساس گزارش معاونت نظارت بیمه مرکزی، شرکت بیمه دی برای بهبود توانگری مالی خود، سرمایه شرکت را افزایش داده است؛ از این رو توانگری مالی این شرکت در 6 ماهه اول سال 1394 به 60 درصد رسیده است.

همچنین در انجام مصوبات شورای عالی بیمه ، گزارش عملکرد شفاف و کامل قراردادهای شرکت بیمه دی در رابطه با بیمه درمان کانون بازنشستگان تامین اجتماعی که قبلا منعقد و باعث ضرر و زیان شرکت شده بود در شورای عالی بیمه ارائه شد.

بیمه مرکزی وضع بدهی های قطعی، هزینه های اداری و عمومی، پرتفوی حق بیمه و سایر عوامل عملکردی شرکت بیمه دی را پایش و رصد کرده است و شورایعالی بیمه پس از بررسی گزارش بیمه مرکزی ضمن تاکید بر کاهش هزینه های اداری و عمومی و توصیه هایی از جمله تمهیداتی برای وصول مطالبات شرکت، در نظر گرفتن ذخایرکافی برای مطالبات مشکوک الوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد شرکت بیمه دی در شورای عالی بیمه

بررسی عملکرد شرکت بیمه دی در شورای عالی بیمه