مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 12:462016-01-31سياسي

رسالت انجمن های اسلامی تقرب به خدا با کمک ولی خداست


در ادامه چهاردهمین دوره اردوی تشکیلاتی – آموزشی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، سید محمدرضا حسینی، عضو هیئت موسس این اتحادیه به سخنرانی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،" سید محمد رضا حسینی با اشاره به این که در طی این سال ها اردوی جهاد نسبت به سال های ابتدایی آن پیشرفت قابل توجهی داشته است؛ گفت: حضور این جمعیت انقلابی را در این برهه از تاریخ انقلاب اسلامی کم نظیر است و دلیل آن هم این دانست که همه دل در گرو ولایت دارند و دشمن از این موضوع خشمناک است.

حسینی در این باره افزود: کمیت ملاک بر حق بودن نیست و ما دست خداوند را در جهت نصرت به اتحادیه می بینیم و اینکه بدلیل محقق شدن یک به یک آیات الهی؛ خدا را شاکر هستیم.

وی در این باره سخنی را از امام صادق(ع) نقل کردند که در آخر الزمان شیعیان ما این دعا را بسیار بخوانند نقل کرد: “اللهم عرفنی نفسک فانک ام لم تعرفنی نفسک” سید محمدرضا حسینی گفت: می دانیم باید تمرین به انجام تکالیف کنیم.

مقام معظم رهبری درجایی فرمودند اینکه که افضل اعمال انتظار فرج است در حقیقت انتظار فرج یعنی عملی را انجام دادن.

اگر شما منتظر شخصی باشید که بناست بیاید و زندگی شما را سامان بدهد، تمام تلاش خود را می کنید که همه موانع ورود آن فرد را برطرف کنید و هنگام ورود آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت انجمن های اسلامی تقرب به خدا با کمک ولی خداست

رسالت انجمن های اسلامی تقرب به خدا با کمک ولی خداست