مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 12:502016-01-31سياسي

از همه چیز مهم تر حضور و مشارکت مردم در انتخابات است


رییس شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: انتخابات سال 92 با امید جوانان رقم خورد.

جوانان پوستر چسبان انتخابات ها نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدرضا عارف در دیدار با اعضای هیات رییسه ستاد سما راه اندازی این ستاد را حرکتی ارزنده ، مثبت و در جهت افزایش هم افزایی ستاد اصلاح طلبان دانست و گفت: این ستاد و ستاد ائتلاف می توانند از ظرفیتهای یکدیگر بهره بگیرند.

وی افزود: راهی غیر از حرکت رو به جلو برای جوانان وجود ندارد و رویدادهای سیاسی فرصتی برای توانمندسازی جوانان است، من نیز اعتقاد ندارم جوانان پوسترچسبان هستند بلکه جوانان محور اصلی فعالیت ها هستند.

رییس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ادامه داد: متاسفانه ما گاهی در یک چرخه بسته ای بین خودمان می افتیم و امیدواریم این حلقه باز شود که بتوانیم از همه ظرفیتها استفاده کنیم و این اتفاقی است که در همه دنیا در حال وقوع است.

وی با استقبال از ستاد و طرح سما اظهار کرد: چه با کار در یک ستاد و چه ستادهای جداگانه در این چند مدت مانده تا انتخابات باید تمرکز بر حضور مردم باشد زیرا از همه چیز مهمتر حضور و مشارکت مردم است که در این راستا ستادهای متفاوت مانند سما می توانند بسیار موثر باشد و ما هم دعاگو و پشتیبان شما هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همه چیز مهم تر حضور و مشارکت مردم در انتخابات است

از همه چیز مهم تر حضور و مشارکت مردم در انتخابات است