مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 بهمن 1394 ساعت 16:212016-01-31بين الملل

یادداشت مهمان/ رضا عرب نیا هجوم ناجوانمردانه اپوزیسیون ونزوئلا به مادورو


ایالات متحده آمریکا با استفاده ابزاری از نام لیبرالیسم، در حال القای اندیشه های امپریالیسمی خود به منطقه آمریکای لاتین است و خواهان بسط هژمونی بی چون و چرای خود برای سیطره بر آن سرزمین می باشد.

- خبرگزاری فارس"؛ رضا عرب نیا: در شرایطی که آمریکا با استفاده ابزاری از نام لیبرالیسم، اندیشه های امپریالیسمی خود را به منطقه آمریکای لاتین القاء و خواهان هژمونی صد درصدی خود برای سیطره بر آن منطقه و سرزمینی همچون ونزوئلاست، راهی به جز همدلی قوای اجرایی، قضایی و پارلمان آن دیار برای حل مشکلات مردم باقی نخواهد ماند.

پس از مرگ مشکوک هوگو چاوز رییس جمهور فقید ونزوئلا در پنجم مارس 2013 ( 15 اسفند ماه 1391 )، وارثان وی فاتحان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آوریل همان سال لقب، مسئول اسبق دستگاه دیپلماسی ونزوئلا در دولت وی نیکلاس مادورو گوی سبقت را از انریکه کاپریلس رهبر مخالفان ربود.

وجود اختلاف 1.

83 درصدی در این انتخابات، کاندیدای مغلوب را بر آن داشت تا انگشت اتهام را به بهانه تقلّب به سمت برگزار کنندگان انتخابات نشانه رفته و طرفداران خود را با حمایت دست های خارجی همچون آمریکا تحریک کرده و اعتراضات خشونت باری را به وجود آوردند و باعث خسارت های جبران ناپذیری به این کشور شوند و برای در تنگنا گذاشتن نیکلاس مادورو رییس جمهور مشروع و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت مهمان/ رضا عرب نیا هجوم ناجوانمردانه اپوزیسیون ونزوئلا به مادورو

یادداشت مهمان/ رضا عرب نیا هجوم ناجوانمردانه اپوزیسیون ونزوئلا به مادورو