مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 بهمن 1394 ساعت 12:362016-02-02سياسي

اپوزیسیون ونزوئلا بار دیگر خواستار استعفای مادورو شد


رسانه ونزوئلایی ال ناسیونال گزارش داد که اپوزیسیون ونزوئلا بار دیگر خواستار استعفای رییس جمهور این کشور شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، ائتلاف اپوزیسیون هیئت اتحاد دموکراتیک در ونزوئلا روز گذشته بار دیگر خواستار استعفای نیکلاس مادورو رییس جمهور این کشور شد تا از این طریق مسیر تغییر دولت در ونزوئلا هموار شود.

خسوس توره آلبا دبیر اجرایی ائتلاف اپوزیسیون هیئت اتحاد دموکراتیک ونزوئلا در این رابطه طی مصاحبه ای رادیویی اعلام کرد: ما باید شرایطی را فراهم کنیم که ونزوئلا به صورت مسالمت آمیز، قانونی، دموکراتیک و از طریق انتخابات از بحران فعلی خارج شود.

وی در ادامه هشدار داد: بحران اقتصادی ونزوئلا به حدی گسترده شده که منابع مالی این کشور به پایان رسیده است و ونزوئلا توان پرداخت مخارج خود در سال 2016 را ندارد.

این اظهارات توره آلبا در ادامه سخنان هنری راموس آلوپ رییس مجلس ونزوئلا و انریکه کاپریلس کاندیدای مغلوب اپوزیسیون در انتخابات پیشین ریاست جمهوری در این کشور مبنی بر لزوم خروج مادورو از قدرت در ونزوئلا مطرح شد.

در همین راستا راموس آلوپ روز جمعه عنوان کرد: رییس جمهور ونزوئلا هر پیشنهادی که مجلس این کشور مطرح می سازد را رد می کند؛ مجلس ونزوئلا نیز قصد دارد حداکثر تا پایان ماه ژوئن (خرداد) راهکارهای قانونی ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزیسیون ونزوئلا بار دیگر خواستار استعفای مادورو شد

اپوزیسیون ونزوئلا بار دیگر خواستار استعفای مادورو شد