مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 بهمن 1394 ساعت 08:152016-02-03ورزشي

قهرمانان را چه پیش آمد، المپیکی ها را چه شد؟


اوضاع روابط بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به هیچ عنوان حسنه نیست و اسنادی که از دخالت های نهاد دولتی و نامه نگاری های آنها برای دور زدن کمیته ملی المپیک منتشر شده، - بوکس؛ فدراسیون پرحاشیه بوکس همواره در بحران های درونی غوطه ور است.

تاکنون تنها احسان روزبهانی توانسته سهمیه المپیک را کسب کند اما این ورزشکار به دلیل اختلافاتی که با فدراسیون دارد به صورت انفرادی و زیر نظر کمیته ملی المپیک در حال تمرین است! از سویی اتفاقات حاشیه ای که برای فروتن گل آرا و سجاد محرابی رخ داد همه چیز را تحت تاثیر قرارداد.

ابندا گفته شد این دو قصد پناهندگی دارند و سپس اعلام شد که این دو در اردوی چین اخراج شده اند اما در نهایت هر دو به تیم ملی بازگشتند که البته برای کسب سهمیه راه سختی در پیش دارند و زمان طلایی تمرین را از دست داده اند.

از سویی حاشیه های بوکس فقط به این دست مشکلات مالی محدود نمی شود بلکه اختلاف بین اکبر احدی و استکی دو مربی تیم ملی هم در حال ضربه زدن به بوکس است و معلوم نیست تا به کی باید در انتظار نشست تا فدراسیون برای حل این مشکل اقدام لازم را کند.

در این هیاهو، رییس همیگشی این فدراسیون نیز در خلق حاشیه دستکمی از ستاره هایش ندارد و او که گویا این صندلی ریاست را مادام العمر در اختیار گرفته، با عزل و نصب های مداوم، فدراسیون را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانان را چه پیش آمد، المپیکی ها را چه شد؟

قهرمانان را چه پیش آمد، المپیکی ها را چه شد؟