مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 بهمن 1394 ساعت 09:312016-02-03ورزشي

علی دایی مقابل تیم فوتسال خبرنگاران قم به میدان می رود


تیم منتخب فوتسال خبرنگاران قم در یک دیدار فوتسال مقابل تیم یاران علی دایی قرار می گیرند و دایی در این دیدار به میدان می رود.

- کریم بهرامی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم"، اظهار داشت: در یک دیدار دوستانه فوتسال، علی دایی و کادر فنی اش در تیم فوتبال صبای قم برابر تیم منتخب خبرنگاران استان قم قرار می گیرند.

وی افزود: دیدار تیم منتخب یاران علی دایی متشکل از کادر فنی تیم فوتبال صبای قم برابر خبرنگاران قمی شنبه شب در سالن شهید حیدریان قم برگزار می شود و علی دایی سرمربی تیم صبای قم در این مسابقه حضور پیدا می کند.

رییس هیئت فوتبال استان قم گفت: این بازی توسط موسسه رسانه گستر کریمه اهل بیت که تشکل رسمی خبرنگاران ورزشی استان قم محسوب می شود، برنامه ریزی شده و باشگاه صبای قم و هیئت فوتبال استان قم نیز در این زمینه مساعدت کرده تا این بازی در برابر دیدگان مردم ورزش دوست قم برگزار شود.

بهرامی بیان کرد: با توجه به سفر تیم صبا برای بازی با راه آهن در لیگ بر تر به قم، علی دایی مشکلی برای حضور در این مسابقه فوتسال ندارد و علاوه بر دایی، بهزاد غلامپور و محمدرضا مهرانپور نیز در این بازی به میدان می روند.

وی عنوان کرد: هیئت فوتبال استان قم برای برگزاری این مسابقات همکاری لازم را انجام می دهد و براساس هماهنگی انجام شده دیدارهای لیگ دسته اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی دایی مقابل تیم فوتسال خبرنگاران قم به میدان می رود

علی دایی مقابل تیم فوتسال خبرنگاران قم به میدان می رود