مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 بهمن 1394 ساعت 11:312016-02-03بين الملل

ونزوئلا اتهامات کلمبیا علیه نظامیان این کشور را رد کرد


مجلس ملی ونزوئلا با تصویب قطعنامه ای اتهامات کلمبیا علیه نظامیان این کشور مبنی بر هجوم احتمالی این نظامیان به کلمبیا در روز شنبه را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، مجلس ملی ونزوئلا روز گذشته با تصویب قطعنامه ای اتهامات کلمبیا علیه نظامیان ونزوئلایی مبنی بر هجوم احتمالی این نظامیان به سرزمین کلمبیا در روز شنبه را رد کرد.

مجلس ونزوئلا همچنین تظاهرات های سازمان دهی شده از سوی برخی مؤسسات دولتی در کلمبیا علیه مقامات نیروهای مسلح ملی ونزوئلا را نیز محکوم کرد.

روز یکشنبه، وزارت امور خارجه کلمبیا اعلام کرد که یک گشت رودخانه ای ونزوئلایی در پی تعقیب چند قایق وارد رود کلمبیایی آرائوکا شده و درگیری های مسلحانه ای را در کناره این رود به وجود آورده است؛ درگیری هایی که با رد و بدل شدن چند گلوله بین نیروهای نظامی ونزوئلا و پلیس کلمبیا خاتمه یافته و هیچ کشته یا زخمی برجای نگذاشته است.

نمایندگان مجلس ونزوئلا در ادامه با زیر سوال بردن اتهامات وارد شده به نظامیان این کشور، خاطرنشان کردند: مقامات کلمبیایی در حالی که هنوز تحقیقات لازم در مورد این اتفاق را آغاز نکرده اند، نظامیان ونزوئلایی را محکوم می کنند.

نمایندگان مجلس ونزوئلا همچنین از دولت این کشور خواستند که تحقیقات لازم در این مورد را آغاز کند و اتفاقات رخ داده پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ونزوئلا اتهامات کلمبیا علیه نظامیان این کشور را رد کرد

ونزوئلا اتهامات کلمبیا علیه نظامیان این کشور را رد کرد