مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 بهمن 1394 ساعت 12:112016-02-03سياسي

رییس مجلس ونزوئلا: اپوزیسیون ونزوئلا پروژه بزرگ مسکن را به بخش خصوصی واگذار می کند


هر شخصی که هزینه مسکن ساخته شده از سوی دولت در قالب پروژه بزرگ مسکن را پرداخت نکند، خانه وی مصادره شده و مالکیت به بخش خصوصی واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، هنری راموس آلوپ رییس مجلس ونزوئلا روز گذشته تهدید کرد: هر شخصی که هزینه مسکن ساخته شده از سوی دولت از طریق پروژه بزرگ مسکن ونزوئلا را پرداخت نکند، خانه وی مصادره شده و حق قانونی مالکیت آن به بخش خصوصی واگذار می شود.

وی در این رابطه عنوان کرد: اگر کسی بدون پرداخت مبلغ لازم صاحب یکی از خانه های پروژه بزرگ مسکن ونزوئلا شده است باید آن را به شخصی که مبلغ مورد نظر را پرداخت می کند، تحویل دهد؛ در حال حاضر ونزوئلا برای سرمایه گذاری مجدد جهت ادامه ساخت این مسکن ها به پول نیاز دارد.

راموس آلوپ افزود: در صورت پرداخت مبلغ لازم از سوی صاحبان مسکن، این افراد سند مالکیت واقعی دریافت خواهند کرد؛ این در حالی است که سند تحویل داده شده به آنان از سوی دولت، یک سند واقعی نیست.

پس از بیان این اظهارات از سوی رییس مجلس ونزوئلا عده ای از مردم در مقابل ساختمان مجلس واقع در کاراکاس پایتخت این کشور تجمع کرده و اعتراض خود نسبت به قانون مالکیت مسکن و اظهارات راموس آلوپ را نشان دادند؛ این افراد در این تجمع همچنین به حمایت از پروژه بزرگ مسکن ونزوئلا پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس ونزوئلا: اپوزیسیون ونزوئلا پروژه بزرگ مسکن را به بخش خصوصی واگذار می کند

رییس مجلس ونزوئلا: اپوزیسیون ونزوئلا پروژه بزرگ مسکن را به بخش خصوصی واگذار می کند