مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 بهمن 1394 ساعت 17:362016-02-07سياسي

20 مهرماه به عنوان روز ملی البرز نامگذاری می شود


رییس مرکز البرزشناسی با بیان اینکه 20 مهرماه به عنوان روز ملی البرز نامگذاری می شود، گفت: مدرسه برزگران یا فلاحت که به عنوان نخستین دانشگاه کشاورزی در ایران مطرح است در روز 20 مهرماه تاسیس شد و این روز به عنوان روز ملی البرز از سال آینده مطرح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، محراب رجبی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور رییس این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: البرز از نظر جغرافیایی در کنار رقبایی نظیر استان های قزوین، مرکزی، قم و تهران که قدمت زیادی دارند قرار گرفته که برای اینکه یک شبه بتواند ره صد ساله را طی کند باید به فرهنگ توجه جدی داشته باشد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده در مراسمی که روز سه شنبه بیستم مهرماه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار می گردد، روز ملی البرز اعلام می شود.

رییس مرکز البرزشناسی تصریح کرد: 12 استان، دریای مازندران و خلیج فارس در کشور دارای روز ملی هستند و مابقی استان ها نیز به دنبال در نظر گرفتن چنین روزی برای استان خود هستند که بر همین اساس روز بیستم مهرماه به عنوان روز ملی البرز در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به علت نامگذاری این روز، گفت: مدرسه برزگران یا مدرسه فلاحت که به عنوان نخستین دانشگاه کشاورزی در ایران مطرح است د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 مهرماه به عنوان روز ملی البرز نامگذاری می شود

20 مهرماه به عنوان روز ملی البرز نامگذاری می شود