مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 بهمن 1394 ساعت 01:362016-02-08سياسي

استاد حوزه علمیه: برخی انسان ها استقامت در راه اعتقاد را دوست دارند


استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه عالم، مبهوت انسان های با اعتقاد و با استقامت است، گفت: برخی انسان ها استقامت در راه اعتقاد را دوست دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رشت، حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد شامگاه دوشنبه در سومین روز شهادت مدافع حرم مهدی کوچک زاده در مهدیه این شهر با اشاره به جانفشانی رزمندگان در دفاع از اسلام اظهار کرد: اکنون خط مقدم دفاع از مردم ایران یک هزار و 500 کیلومتر دورتر از مرزهای کشور تشکیل شده است.

وی به غیرت شهدا برای دفاع از مظلومان اشاره کرد و افزود: شهدا به دنبال دنیا نبودند بلکه سلاح به دست گرفته و خانواده را رها کردند تا به میدان نبرد برسند و از مظلوم دفاع کنند.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به جامعه خون تازه هدیه کردند، تصریح کرد: خون تازه در تداوم انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

انجوی نژاد متذکر شد: گستره دفاع از اسلام در خانه، کوچه و خیابان شهرها کشانده شده است زیرا می خواهند اعتقاد مردم را تغییر دهند.

استاد حوزه علمیه، امنیت موجود در جامعه را مدیون ولایت فقیه خواند و گفت: شهدا برای سیاسی بازی نمی روند بلکه با خون اعتقاد خود را اثبات می کنند و این امر از بسیاری از فعالیت های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد حوزه علمیه: برخی انسان ها استقامت در راه اعتقاد را دوست دارند

استاد حوزه علمیه: برخی انسان ها استقامت در راه اعتقاد را دوست دارند