مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 11:062016-02-13بين الملل

اولین هم اندیشی فناوری فیلمهای پلیمری در کشاورزی


اولین هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی با تاکید بر کاربرد فیلمهای پلیمری در کشاورزی و گلخانه ها به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛" به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مراسم افتتاحیه اولین هم اندیشی فناوری های فیلمهای پلیمری در کشاورزی با حضور معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، جمعی از دانشگاهیان و صاحبان صنایع مرتبط با کشاورزی و همچنین 30 متخصص از کشورهای خارجی صاحب تجربه در این فناوری ها از جمله آلمان، سوییس، کره جنوبی، چین و ترکیه برگزار شد.

برگزاری این هم اندیشی با هدف به کارگیری فناوری های جدید در استفاده از فیلم های پلیمری در کشاورزی و معرفی و ارائه الگوهای موفق در جهان و میزان سازگاری آنها در ایران در دستور کار قرار گرفته است.

این گردهمایی تخصصی در محورهای اصلی بررسی ویژگی های فیلم های پلیمری مورد استفاده در کشاورزی و کشت گلخانه ای، اولویت های محصولات کشاورزی نیازمند به فیلم های پلیمری، تکنولوژی تولید فیلم های پلیمری مورد استفاده در کشاورزی و کشت گلخانه ای، معیارهای انتخاب پلیمرها و مواد افزودنی در تولید فیلم های مورد استفاده در کشاورزی و کشت گلخانه ای تدارک یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هم اندیشی فناوری فیلمهای پلیمری در کشاورزی

اولین هم اندیشی فناوری فیلمهای پلیمری در کشاورزی