مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:002016-02-13اقتصادي

اولین هم اندیشی فناوری فیلم های پلیمری در کشاورزی گشایش یافت


اولین هم اندیشی ملی فناوری نوین پلیمر در کشاورزی با تاکید بر کاربرد فیلم های پلیمری در کشاورزی و گلخانه ها به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس فناوری ایسنا، مراسم افتتاحیه اولین هم اندیشی فناوری های فیلم های پلیمری در کشاورزی با حضور معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، جمعی از دانشگاهیان و صاحبان صنایع مرتبط با کشاورزی و همچنین 30 متخصص از کشورهای خارجی صاحب تجربه در این فناوری ها از جمله آلمان، سوییس، کره جنوبی، چین و ترکیه برگزار شد.

برگزاری این هم اندیشی با هدف به کارگیری فناوری های جدید در استفاده از فیلم های پلیمری در کشاورزی و معرفی و ارائه الگوهای موفق در جهان و میزان سازگاری آنها در ایران در دستور کار قرار گرفته است.

این گردهمایی تخصصی در محورهای اصلی بررسی ویژگی های فیلم های پلیمری مورد استفاده در کشاورزی و کشت گلخانه ای، اولویت های محصولات کشاورزی نیازمند به فیلم های پلیمری، تکنولوژی تولید فیلم های پلیمری مورد استفاده در کشاورزی و کشت گلخانه ای، معیارهای انتخاب پلیمرها و مواد افزودنی در تولید فیلم های مورد استفاده در کشاورزی و کشت گلخانه ای تدارک یافته است.

شرکت کنندگان در این همایش همچنین به بررسی محورهای دیگری همچون برآورد مصرف فیلم های پلیمری و کشاورزی در 10 سال آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هم اندیشی فناوری فیلم های پلیمری در کشاورزی گشایش یافت

اولین هم اندیشی فناوری فیلم های پلیمری در کشاورزی گشایش یافت