مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:112016-02-13سياسي

رییس مجلس ملی ونزوئلا خواستار عزل مادورو شد


رییس مجلس ملی ونزوئلا، مقامات دولتی را به تسریع در پیشبرد طرحی به منظور عزل رییس جمهور این کشور فراخواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دفتر منطقه ای ، هنری رامون آلوپ از اعضای اپوزیسیون و رییس مجلس ملی ونزوئلا روز گذشته مقامات دولتی را به تسریع در پیشبرد طرحی دولتی به منظور کوتاه کردن مدت ریاست جمهوری نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا فراخواند.

رییس مجلس ونزوئلا در واکنش به تصمیم دادگاه عالی عدالت ونزوئلا برای تایید اعتبار فرمان وضعیت فوق العاده اقتصادی در کشور که از سوی رییس جمهور این کشور آمریکای لاتینی مطرح شده بود، اعلام کرد که باید به پیشبرد طرح کوتاه کردن مدت زمان ریاست جمهوری مادورو سرعت بخشیم؛ البته این طرح مورد تایید نمایندگان اپوزیسیون مجلس این کشور قرار نگرفت.

آلوپ در این رابطه اذعان داشت: طی چند روز آتی باید دست به ارائه پیشنهاد مشخصی به منظور خروج از وضعیت رسوایی ملی کنونی در دولت بزنیم.

پیش از این آلوپ تهدید کرده بود که طی 3 ماه آینده رییس جمهور ونزوئلا را برکنار خواهد کرد؛ اپوزیسیون ونزوئلا در طول رقابت های انتخاباتی خود نیز وعده داده بودند که در صورت پیروزی در انتخابات مجلس این کشور، رییس جمهور ونزوئلا را از سمت خود برکنار خواهند کرد؛ این در حالی است که دوران ریاست جمهوری مادورو در سال 2019 به پایان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس ملی ونزوئلا خواستار عزل مادورو شد

رییس مجلس ملی ونزوئلا خواستار عزل مادورو شد