مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 12:262016-02-13ورزشي

انتقاد معاون پارلمانی شورای انقلاب فرهنگی از بی توجهی دولت به بودجه فرهنگ


معاون پارلمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: وقتی فقط یک درصد کل بودجه و چهار درصد بودجه عمومی به حوزه فرهنگ اختصاصی می یابد، یعنی با این عدد نمی شود کار بزرگی کرد، - با عدد کوچک کار کوچک صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، علی اصغر عبداللهی معاون پارلمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور در برنامه مثبت و منفی شبکه پنج گفت: این سوء تفاهم از آنجا ناشی می شود که دولت به برخی دستگاه ها توجه خوبی دارد، اما به دستگاههای فرهنگ ساز توجه متوازن با سایر دستگاه ها را ندارد.

وی ادامه داد: بودجه کتابخانه ملی که متعلق به دولت است با رشد 48 درصدی از 64میلیارد به 94 میلیارد افزایش یافته است، وزرات فرهنگ از 450 به 660میلیارد افزایش یافته است.

حمایت از نشر 29 درصد، امور سینمایی در وزرات ارشاد 43درصد، بازیهای رایانه ای 115درصد افزایش و سازمان میراث فرهنگی که یک دستگاه دولتی است، 47درصد افزایش دارد، مرکز مطالعات منطقه ای 167درصد افزایش، وزارت ورزش و جوانان 62 درصد در بخش هزینه ای و 72 درصد در بخش تملک عمرانی، قانون پرورش فکری 32 درصد افزایش یافته است.

معاون پارلمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: چیزی نزدیک به هزار میلیارد تومان به دستگاههای فرهنگی که زیر نظر مستقیم دولت هستند، افزایش یافته است و متقابلا بودجه سایر دستگاههای فرهنگی که زیر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون پارلمانی شورای انقلاب فرهنگی از بی توجهی دولت به بودجه فرهنگ

انتقاد معاون پارلمانی شورای انقلاب فرهنگی از بی توجهی دولت به بودجه فرهنگ