مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 بهمن 1394 ساعت 15:312016-02-13اجتماعي

34 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح داناب شرکت می کنند


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه از امروز طرح نجات آب (داناب) در تمامی مدارس اول متوسطه استان کلید خورد، گفت: طرح نجات آب در 346 مدرسه با حضور 34 هزار دانش آموز مقطع اول متوسطه و هنرستان های کشاورزی خراسان جنوبی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از بیرجند، عباس لامعی ظهر امروز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه طرح دانش آموزی نجات آب(داناب) که بین شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی و اداره کل آموزش و پرورش استان بسته شد، اظهار داشت: طرح داناب طرح دانش آموزی نجات آب است که از امروز در سطح مدارس متوسطه اول خراسان جنوبی و هنرستا ن های کشاورزی استان کلید خورد.

وی با بیان اینکه طرح داناب استفاده صحیح و بهینه مصرف آب برای دانش آموزان و اولیا است، افزود: آموزش و پرورش جامعه ای بزرگ است که هرکاری که بخواهد نهادینه سازی کند، باید زیر ساخ تها را فراهم سازد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در طرح داناب دانش آموزان دوره اول متوسطه و هنرستان های کشاورزی خراسان جنوبی تحت پوشش قرار می گیرند.

لامعی با بیان اینکه استفاده بهینه از آب و رعایت صرفه جویی در مصرف آن از مهم ترین اهداف اجرای طرح داناب است، افزود: با امضای این تفاهم نامه 34 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در 346 مدرسه در این طرح شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

34 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح داناب شرکت می کنند

34 هزار دانش آموز خراسان جنوبی در طرح داناب شرکت می کنند