مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 11:202016-02-14بين الملل

همکاری های علمی بین المللی ایران در شرایطی دشوارتر از دوران تحریم ها


در پی وضع محدودیت های جدید مسافرتی به ایران با لغو امکان سفر بدون ویزا به آمریکا برای شهروندان 37 کشور خارجی که به ایران سفر داشته اند، انجمن فیزیک ایران در نامه ای به مجله نیچر از تصویب این قانون جدید ضد ایرانی که موانع تازه ای در مراودات و همکاری های .

- در پی وضع محدودیت های جدید مسافرتی به ایران با لغو امکان سفر بدون ویزا به آمریکا برای شهروندان 37 کشور خارجی که به ایران سفر داشته اند، انجمن فیزیک ایران در نامه ای به مجله نیچر از تصویب این قانون جدید ضد ایرانی که موانع تازه ای در مراودات و همکاری های علمی بین المللی ایران ایجاد می کند به شدت انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار علمی ایسنا، براساس توافقی که بین آمریکا و 37 کشور – اکثرا اروپایی – وجود دارد، شهروندان این کشورها می توانند بدون اخذ ویزا به کشور دیگر مسافرت کنند اما دولت امریکا به تازگی با تصویب قانونی جدید، معافیت از دریافت ویزا برای سفر به این کشور را برای آن دسته از شهروندانِ خارجی که در طول پنج سال گذشته (از سال 2011 تاکنون) به ایران، سوریه، عراق یا سودان سفر کرده اند، لغو کرده است.

با وضع این قانون که به بهانه مقابله با تهدیدات تروریستی صورت گرفته، استادان و پژوهشگران داخلی و خارجی در صورت سفر به ایران باید تشریفات زمان بر و دشواری های کسب ویزای آمریکا را نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های علمی بین المللی ایران در شرایطی دشوارتر از دوران تحریم ها

همکاری های علمی بین المللی ایران در شرایطی دشوارتر از دوران تحریم ها