مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 بهمن 1394 ساعت 14:352016-02-14سياسي

ایسنا خبرگزاری مسقل شناخته می شود


استاندار گلستان در مراسم افتتاح دفتر منطقه ای ایسنا در گلستان اظهار کرد: تقارن میلاد بزرگ خبرنگار تاریخ اسلام حضرت زینب(س) با افتتاح دفتر منطقه ای ایسنا در گلستان سمبلیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گلستان، حسن صادقلو افزود: خاستگاه ایسنا دانشجویی است و این موضوع در تولید خبر و محتوا نکته مهمی است و در این راستا می توان از ظرفیت 100 هزارنفری دانشجویان استان گلستان نیز استفاده کرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: ظرفیت های استان گلستان در انتظار یک تبلیغ است و اصحاب رسانه گلستان اگر نسبت به ظرفیت های استان اشراف نداشته باشند، نمی توانند حق مطلب را ایفا کنند.

صادقلو گفت: بسیاری از بداخلاقی های حوزه محتوا به دلیل وابستگی به جریانات و گروه های خاص است که محتوا را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

به گفته وی، هر چیزی که رسالت رساندن اخبار و پیام درست به مردم را خدشه دار کند، رعایت محتوا سازی نکرده است.

صادقلو اظهار کرد: نگاهی در کشور به ایسنا هست که به عنوان خبرگزاری مستقل شناخته می شود، در شرایط فعلی نیز استقلال در خبر نکته مهمی است.

وی تأکید کرد: محتوا سازی واقعی نقش ساز است و مجموعه دانشجویی را در جهت خبر غنی کردن نکته مهمی است، جریان دانشجویی جریانی با صبغه صداقت، هویت و صراحت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا خبرگزاری مسقل شناخته می شود

ایسنا خبرگزاری مسقل شناخته می شود