مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 بهمن 1394 ساعت 12:502016-02-15اقتصادي

هامبورگ، میزبان نمایشگاه سرمایه گذاری و گردشگری تبریز


مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز از برگزاری نمایشگاه معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و گردشگری تبریز در آلمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، میراعتماد عمادی در جمع خبرنگاران با بیان این که تبریز به عنوان یکی از شهرهای پیشرو کشور در یک سال اخیر در حوزه های مختلف بین المللی حضور موفق داشته است، خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن مزیت های سرمایه گذاری و اهداف گردشگری، نمایشگاه معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری و گردشگری تبریز در هامبورگ آلمان از امروز (26 بهمن) به مدت پنج روز در شهر هامبورگ برگزار می شود.

عمادی، معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی و هنری با محوریت صنایع دستی را از جمله موضوعات برپایی نمایشگاه تبریز خواند و افزود: این فرصت ارزنده که با همکاری و بسترسازی سفارت کشورمان در آلمان، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در تبریز و سرکنسولگری کشورمان در هامبورگ، فراهم شده، گام ارزنده ای در تحقق اهداف گردشگری تبریز 2018 خواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تبریز، بهره گیری از تجارب عمرانی و الگوهای شهرسازی با تکیه بر هویت شهری را راهگشای ارتقای جایگاه بین المللی تبریز عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هامبورگ، میزبان نمایشگاه سرمایه گذاری و گردشگری تبریز

هامبورگ، میزبان نمایشگاه سرمایه گذاری و گردشگری تبریز